Üye OlTwitter İle BağlanFacebook ile Bağlan
Yukarı

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 3.2/5 - 25 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[West] Sıkça Sorulan Sorular - Yeni
#21
S.S.S. kategorisine giriyor mu bilmiyorum ama oyun içinde çok soran var Smile yanlış bir yere yazdıysam kusura bakmayın Smile

Arkadaşlar Mushin ve BSH eklenince doğal olarak  SS setleri değişti.

Bazıları 3 parçayı Mushin'den kalan diğer parçaları BSH den yapın diyorlar.

Bunlar hangi parçalar ??

Bu şekilde iyi bir set olur mu ??

Veya tam setleri yapmak dahamı iyi olur ??
(Son Düzenleme: 15-02-2016, Saat: 13:52, Düzenleyen: 3455.)
Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.
#22
moonwater arena soul shieldleri almak için misty woods crimson legion insignia istiyor bunları nasıl kasabilirim ?
#23
(16-02-2016, Saat: 16:20)ihsan3722 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.moonwater arena soul shieldleri almak için misty woods crimson legion insignia istiyor bunları nasıl kasabilirim ?

Hangi tarafda isen karşı tarafın npc lerını kes bir süre sonra boss gelicek ikisinede biraz hasar ver düşer.

Ama tek başına yapamazsın.Genelde onu yapan kalabalık bir grup olur parti gir kutudan daha fazla insignia atar.
Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.
#24
(16-02-2016, Saat: 16:28)3455 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.
(16-02-2016, Saat: 16:20)ihsan3722 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.moonwater arena soul shieldleri almak için misty woods crimson legion insignia istiyor bunları nasıl kasabilirim ?

Hangi tarafda isen karşı tarafın npc lerını kes bir süre sonra boss gelicek ikisinede biraz hasar ver düşer.

Ama tek başına yapamazsın.Genelde onu yapan kalabalık bir grup olur parti gir kutudan daha fazla insignia atar.


teşşekkür ederim dostum
#25
Merhaba Arkadaşlar 
Bir sorum olacak. Oyunda Server değiştirebiliyor muyuz? Değiştirebiliyorsak bunu nasıl yapıyoruz?
#26
(19-02-2016, Saat: 09:12)MesKaLin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.Merhaba Arkadaşlar 
Bir sorum olacak. Oyunda Server değiştirebiliyor muyuz? Değiştirebiliyorsak bunu nasıl yapıyoruz?
Değiştiremiyorsun. Taşımak istediğin karakterini bırakıp gitmek istediğin sunucuda yeni bir karakter açıp baştan kasman gerekli.


Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.
Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.
Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.
Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.
#27
s.a beyler bişey sorucaktım ben oyuna yeni başlamayı düşünorumda şuan iniyor.
bi kaç sorum olucaktı 
1-bu oyunda sürekli her gün aynı şeyleri tekrar ederek mi oynuyoruz yani hep aynı dungeon hep aynı görev gibi o beni çok sıkıyor 
2-oyunda hile hurda gibi illegal şeyler var mı ve yaygın mı 
3-kısacası benim istediğim tür şöyle ama illa aynısı olacak demiyorum
ben kısa sürede max lve ulaşıp item yapmakla uğraşmayı seviyorum yani exp görevleryile pek uğraşmayı sevmem, tabi item kasarkende sürekli aynı şeyleri yapmkta sıkıyor bi zaman sonra 
ve pvp ağırıklı olmasını seviyorum.
sence oynamalı mıyım bu oyunu?
ve crafting falan zor mu ve sıkıyor mu çok uğraştırıyor mu?
hocam bi de itemler silahlar zırhlar takılar hepsi galiba questten gelenleri + basarak kullanıyoruz + basmak için para kasıyoruz dungeondan günlük görevlerden öyle + basıyoruz oyunda bunları kolay yapmak mümkün mü mesela para yatırarak ve bunları yaparken biz sürekli tek ve sürekli kendini tekrar eden şeyleri mi yapıyoruz
(Son Düzenleme: 31-03-2016, Saat: 20:29, Düzenleyen: hidden41.)
#28
2-3 gün oynadıktan sonra bu sorularını kendin cevaplandırabilirsin.


Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.
Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.
Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.
Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.
#29
merhaba ne zamandır oyuna girmiyodum bu gün tekrar girdim lakin kimseyi göremiyodum oyunda doğru düzgün serverın boş olmasından mı kaynaklı bilmiyorum lakin eğer öyleyse server nasıl değişiyor oyunda (daha önce gerek duymadım değiştirmek için 38 lvle kadar kurcalamadımda denebilir) ve server değiştirdiğimde karakterim gidicekmi yoksa aynı karakter oyamaya devam edebilicekmiyim ? şimdiden teşekkürler    


edit: yukarıda okuduğum kadarıyla başka servera geçmek istediğimizde aynı karakterle devam edemiyoruz  peki çok nadir kullanıcı görmemim sebebi tam olarak nedir ? :/
(Son Düzenleme: 01-09-2016, Saat: 14:40, Düzenleyen: salamander347. Sebep: günceleme )
#30
(01-09-2016, Saat: 14:35)salamander347 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.edit: yukarıda okuduğum kadarıyla başka servera geçmek istediğimizde aynı karakterle devam edemiyoruz  peki çok nadir kullanıcı görmemim sebebi tam olarak nedir ? :/

Düşük seviye olman.


Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.
Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.
Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.
Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Oyuna yeni başlıyıcağım Bir sorum var
Yazan: Mert Kavak
Yorumlar: 1
Okunma: 137
Son yorum: ismetr
13-08-2017, Saat: 08:19
  Yeni Oyuncular İçin Tavsiyeler
Yazan: Zatara
Yorumlar: 27
Okunma: 12,758
Son yorum: Barryallen
06-07-2017, Saat: 18:09
  Yeni başlayanlar için Server Tavsiye
Yazan: DeTNaW
Yorumlar: 1
Okunma: 661
Son yorum: Mathilda
10-06-2017, Saat: 17:57
  Yeni başlangıç
Yazan: Jön
Yorumlar: 1
Okunma: 323
Son yorum: Nomu
09-06-2017, Saat: 10:08
  yeni başladım bi el atarmısınız
Yazan: mnbvcxqq
Yorumlar: 5
Okunma: 607
Son yorum: EmreKLC
18-05-2017, Saat: 03:43

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Blade & Soul Türkiye

Blade and Soul Aksiyon ve Dövüş Sanatlarının Mitoloji ile Birleştiği bir MMORPG Oyunudur.

Class Rehberleri,Build Yapılandırmaları,Craft ve Quest Rehberleri,Client Download..