Üye OlTwitter İle BağlanFacebook ile Bağlan
Yukarı

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 2.67/5 - 9 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rehber] Günlük Görev - Gold Getirileri
#1
Arkadaşlar merhabalar, internette gezerken günlük görevler ve getirileri hakkında açıklayıcı bir excel dosyasına denk geldim. Benim gibi hangi günlük görevleri yapması gerektiği konusunda tereddüte düşen veya bilmeyen arkadaşlar için rehber niteliği taşıyor. Umarım faydalı olur. Kolay gelsin, iyi oyunlar. (Not: Benimde kullandığım liste 3. resimde belirtilmiştir.)

İsteyen için Excel linki; Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.

Spoiler :
jKMcmWD.png

ZBUYPTR.png

g0R8v94.png

zqOWX6L.png

EvDvItB.png
(Son Düzenleme: 25-03-2016, Saat: 13:25, Düzenleyen: hidden41. Sebep: Güncelleme. )
#2
3. Listeyi kullanmanın sebebi 45 LvL olmanmı ?
Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.
#3
Maalesef günlük görev 40 ile sınırlı olduğu için çoğunu yapamıyoruz Sad
#4
Olm bu ney lan.Ders çalışın ders (:
A52E9B.jpg
#5
Hocam aynen level 45 için bu görevler ama leveliniz yetmiyorsa da bulunduğunuz haritada bu görevlerden varsa yapabilirsiniz.

Hocam ayrıca 3.liste de tam 40 adet görev var o yüzden 3. ve 4. listeler yapılabilir.

Nomu hocam ayrıca çok şükür o yılları geride bıraktık:-)
(Son Düzenleme: 01-02-2016, Saat: 20:10, Düzenleyen: sena26. Sebep: İlave )
#6
Hacı Bişi Sorucam Ben 29 levelim Bunlardan Hangisi Benm Levelime Gelir Veya Bnm Levelime uygun varmı.Yeni Başladım Bölge Adlarını Çok ezbere bilmiorum.
Spoiler: Kurallardaki ebatlardan büyük görselleri spoiler içine alın!
jack_the_ripper1.jpg
  Jack The Ripper
#7
Hocam genelde 40dan sonra buralarda kasmaya başlıyorum, 45e kadar sen tüm görevleri yaparak kas en hızlı yol o sanırımSmile
#8
Hacı Suan En iyi hangi bölgenin görevleri verir 29 Seviye.
#9
Çok sağ ol kesinlikle işime yarayacak Smile
"Follow me down to Hell"

tumblr_nswke2WHLU1si54k3o1_500.gif

Do you know how it feels to love someone so much that you hate them?
#10
(01-02-2016, Saat: 20:19)sinantasatan01 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.Hacı Suan En iyi hangi bölgenin görevleri verir 29 Seviye.

kardeşim 29 levelde kayda değer hiçbir şey vermez sen direk 45 olmaya bak, online süren yüksekse 1-2 günde olursun değilse 3-4 günde. bi görev zaten 30-40 silver veriyor, faction dailylerini yapıyorsun 20 kadar soulstone veriyor tanesi 30 silver civarı. yani 45 ol Tongue


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Soru Gold farm
Yazan: hasbican1988
Yorumlar: 1
Okunma: 430
Son yorum: hasbican1988
30-03-2018, Saat: 01:03
Lightbulb Günlük Görevler / Gold Getirileri (NA/EU)
Yazan: Bozkurt
Yorumlar: 1
Okunma: 772
Son yorum: madara42
29-12-2017, Saat: 09:55
  47 LW SARI GÖREV
Yazan: trimay
Yorumlar: 1
Okunma: 879
Son yorum: Nomu
23-06-2017, Saat: 00:33
  Rehber Görev Rehberi / Yardım / Ana Konu
Yazan: hidden41
Yorumlar: 51
Okunma: 28,814
Son yorum: Nomu
04-01-2017, Saat: 18:40
  Görev karmaşası
Yazan: lchaosl
Yorumlar: 1
Okunma: 1,458
Son yorum: berj
09-05-2016, Saat: 14:59

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Blade & Soul Türkiye

Blade and Soul Aksiyon ve Dövüş Sanatlarının Mitoloji ile Birleştiği bir MMORPG Oyunudur.

Class Rehberleri,Build Yapılandırmaları,Craft ve Quest Rehberleri,Client Download..